Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź czy nie została ona uszkodzona. Jeżeli stwierdzisz nieprawidłowości zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki a następnie kontakt z nami pod numerem telefonu 786-117-267.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. Firma Czajniczek sklep z herbatą i kawą Marta Jakubowska zobowiązuje się do niezwłocznego sprawdzenia stanu odesłanych przez Ciebie produktów ( stan opakowań, kompletność, czy nie został uszkodzony oraz czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu,)
  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji na Twój adres email zostanie przekazana informacja o dokonanym zwrocie pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.